preskoči na sadržaj

VII. gimnazija Zagreb

Tko smo mi? Što rade stručni suradnici?

Anđelka Mišura je profesorica psihologije i u Sedmoj radi kao školska psihologinja i nastavnica psihologije/predaje psihologiju u drugim i trećim razredima. Provodi individualne savjetodavne razgovore s učenicima i roditeljima (termini prema dogovoru). Ima dugogodišnje iskustvo u gestalt psihoterapiji. Također, surađuje s razrednicima, profesorima, ravnateljicom i raznim vanjskim institucijama. Ana Šarić je pripravnica psihologinja koja u Sedmoj redovito drži psihološke radionice na teme mentalnog zdravlja, identiteta, tehnika opuštanja i sl. Uz to, provodi individualne savjetodavne razgovore. 

Psiholog je stručnjak u proučavanju načina na koji se ponašamo, mislimo i osjećamo. Tebi može pomoći u brizi oko problema, u nošenju s teškim situacijama i razumijevanju vlastitih i tuđih osjećaja, poput tjeskobe, depresivnosti, sramežljivosti, usamljenosti, ljutnje… Neke teške situacije u kojima se mladi često nalaze jesu razvod roditelja, obiteljski problemi, vršnjačko nasilje. Također, psiholog ti može pomoći graditi odnos s roditeljima, vršnjacima, braćom i sestrama, kao i pomoći u snalaženju u školi. Kada učenik ima slabije ocjene i veći broj izostanaka, školski psiholog pomaže u izradi odgovaranja po dogovoru i prati rad i uspjeh učenika.

 

Marija Ćubelić diplomirana je pedagoginja i profesorica hrvatskoga jezika i književnosti, a u VII. gimnaziji radi kao školska pedagoginja. Surađuje s ravnateljicom, profesorima, učenicima, roditeljima učenika, kolegama iz administrativno-tehničkog osoblja, školskom liječnicom te s različitim vanjskim suradnicima, od predstavnika humanitarnih organizacija do predstavnika pojedinih fakulteta. Posebice je na raspolaganju novim i mladim profesorima, kao i razrednicima s kojima prati napredak učenika pojedinoga razrednoga odjela pomažući u poticanju dobre razredne klime. Organizira pedagoške radionice i provodi ih najčešće na Satu razrednika (o kvalitetnoj komunikaciji i humanizaciji međuljudskih odnosa, usvajanju vrijednosti, organizaciji učenja, prevenciji ovisnosti, prevenciji nasilja itd.). S učenicima i roditeljima prema potrebi i dogovoru provodi individualne savjetodavne razgovore. 

 

Lidija Dizdar diplomirana je knjižničarka i profesorica hrvatskog jezika i književnosti. Marija Novokmet diplomirana je knjižničarka i profesorica engleskog jezika. 

Knjižničarke pružaju pomoć učenicima u korištenju različitih izvora znanja, redovito ih upoznaju s novim informacijskim izvorima, upućuju ih u funkcionalnu i odgovornu uporabu informacijsko-komunikacijske tehnologije te potiču i podupiru samostalno učenje i istraživanje. Knjižničarke vode izvannastavne aktivnosti u knjižnici ili online: kreativnu i novinarsku grupu (digitalni školski list), čitateljski klub, uređivanje FB stranice, Instagrama i Virtualne knjižnice VII. gimnazije. Bave se narudžbama i nabavom u knjižnici, revizijom i otpisom knjižnične građe, surađuju s nastavnicima svih nastavnih područja radi nabave građe, provedbe projekata, izvannastavnih aktivnosti, kulturnih i javnih djelatnosti, pomažu u realizaciji nastavnih sadržaja i izvannastavnih aktivnosti. Organiziraju kulturne sadržaje u knjižnici i s knjižnicom, surađuju s nakladnicima, antikvarijatima, muzejima i ostalim umjetničkim i znanstvenim institucijama.


Komu se još mogu obratiti?

Hrabri telefon i drugi pozivni brojevi

Uz školske psihologe, mnogo je izvora gdje se može potražiti psihološka pomoć.

Hrabri telefon je nevladina, neprofitna organizacija osnovana s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja i zanemarivanja kao i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži.

U svojem radu Hrabri telefon se vodi načelima:

dostupnosti (sve aktivnosti i usluge su besplatne za krajnje korisnike);

povjerljivosti (informacije o korisnicima se koriste isključivo za statističke obrade i analize i nisu dostupne javnosti) te

najboljih interesa djeteta (savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom).

Također, u svakodnevnom radu organizacija je ulagala trud i napore u postizanje i poticanje pozitivnih promjena u društvu, ali u vlastiti rast i napredak u pogledu stručnih standarda kvalitete u pružanju usluga krajnjim korisnicima. Do sada se više od 800 volontera uključilo u rad Hrabrog telefona. Ako želite znati više o radu udruge, posjetite službenu stranicu udruge.

Pozivni broj za mlađe od 18 godina je 116 118, a za roditelje je 0800 0800.

Uz Hrabri telefon, još je nekoliko linija koje se bave pružanjem psihološke podrške i pomoći koje možete pročitati ovdje.

Centar za zdravlje mladih

Grad Zagreb je osigurao učenicima zagrebačkih srednjih škola te njihovim roditeljima dodatnu podršku koju provode klinički psiholozi i magistri psihologije u Centru za zdravlje mladih Doma zdravlja Zagreb - Istok, Heinzelova 62a. Uloga Centra za zdravlje mladih je povećati dostupnost zdravstvenih sadržaja vezanih za zaštitu mentalnog zdravlja i promociju zdravih stilova života djece i mladih, te zaštitu spolnog i reproduktivnog zdravlja mladih osoba. Sve usluge Centra su besplatne za korisnike i za njih nije potrebna uputnica liječnika. A više o CZM možete pročitati ovdje.

 

Mentalno zdravlje u pandemiji

Naklada Slap je objavila besplatni .pdf priručnik psihologinje Andreje Bubić s Filozofskog fakulteta u Splitu, koji se bavi psihološkim aspektima trenutne krizne situacije, i donosi korisne savjete za uspješnije nošenje s karantenom i cjelokupnom situacijom. Priručnik je pisan na vrlo razumljiv, jasan način, i olakšava razumijevanje svega što nam se psihološki događa u ovoj situaciji, kao i na koje načine sebi i svojim obiteljima možemo olakšati trenutno stanje.

 1. Održite što više elemenata “normalnog života”, odnosno zadržite maksimalni kontinuitet u svemu onome što Vam je ranije činilo okosnicu svakodnevice.

2. Uzroku trenutačne krizne situacije dajte pažnju koju zaslužuje,  ali ne više od toga.

3. Prepoznajte i prihvatite emocije koje oživljavate. Podijelite svoje emocije, porazgovarajte o njima. Ako Vam je potrebna, potražite stručnu pomoć. Regulirajte svoje ponašanje i spriječite neprimjerene reakcije. Brinite o svom tijelu jer brigom o tijelu brinete i o duhu.

4. Radite ono što Vam čini dobro.

5. Planirajte i ostvarujte planove. Ako izgubite jedan dan,  nemojte i drugi. Ustrajte.

A što ako ništa od toga ne pomogne, i osjetite da ste sve jače pod stresom, sve više anksiozni, zabrinuti, nemirni?...

U tom se slučaju svakako javite školskom psihologu. Ako vam to iz bilo kojeg razloga ne odgovara, ili ste vi dobro, ali vidite da je članu vaše obitelji narušeno mentalno zdravlje, uvijek se možete obratiti Službi za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti Nastavnog zavoda za javno zdravstvo “Dr. Andrija Štampar” koja je otvorila telefonske linije za pružanje psihološke pomoći. Osim njih, i Crveni križ je osigurao telefonske linije za psihološku pomoć, a brojeve možete vidjeti ovdje.

 

Uz to, od pomoći može biti i platforma „Podrška na dlanu” s besplatnim resursima za djecu, mlade, roditelje i stručnjake o suživotu s pandemijom i potresom.

 

BRINI O SEBI – BUDI DOBRO – proŽIVI COVID” projekt je kojemu je cilj pružanje psihološke podrške mladima u Hrvatskoj i očuvanje mentalnog zdravlja mladih za vrijeme pandemije koronavirusa.

 

 


Sedma na Facebooku

Otvoreni dan Sedme

Školski list

Godišnjak

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Korisni linkovi

calendar šk. god. 2016./2017.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2016.

Ukupno: 628984
Ovaj tjedan: 1219
Danas: 18
Oglasna ploča
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
VII. gimnazija Zagreb / Križanićeva 4, HR-10000 Zagreb / www.gimnazija-sedma-zg.skole.hr / 7.gimnazija-zg@zg.t-com.hr
preskoči na navigaciju